onsdag 9. april 2014

MOODBOARD

Jeg fikk i oppgave å lage en Moodboard, det er en type Collage som skal få fram et tema, eller en stemning, der du setter sammen mange elementer til en helhet. En moodboard er som regel på en papplate som er fylt med bilder, ord og uttrykk som forteller om et produkt. I mitt tilfelle skulle jeg lage en moodboard av det jeg vil bli, interiørarkitekt!
Så for å få fram temaet, fant jeg i masse bilder av interiør og skissetegninger av hus, noe jeg synes egnet seg perfekt for yrket .Og jeg valgte å ha med en tekst der det står "room for all" som jeg synes passet bra til interiørarkitekt, fordi de lager rom å det er er drømme rom for alle, alle har hver sin smak men på min moodboard valgte jeg å sette på bilder av den stilen på rom jeg liker best.
Jeg valgte å ha en rolig moodboard med litt farge men fargene det er mest av er hvit, grått og brun i forskjellige toner. På moodboarden ønsket jeg å få fram drømme yrket mitt.
På min moodboard ble jeg fornøyd med teksten jeg valgte fordi jeg synes den passet bra, å eg ble fornøyd med bildene og oppsette av bildene, det var enkelt og rolig å viste mye. men det jeg kunne gjor bedre var annen bakgrunn på moodboarden, jeg valgte grå men skulle vell prøvd ut andre farger



 
 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar